Telefon: 571 623 177 Mobil: 731 659 972 info@inzep.cz
Pokud potřebujete zakoupené zboží vyměnit, rádi Vám vyjdeme vstříc. Z hygienických důvodů však můžeme vyměnit pouze čisté, nenošené zboží. Proto doporučujeme před používáním zboží jej nejprve vyzkoušet v čistém prostředí. Zboží, které již nese známku používání nebo opotřebení již není možné vyměnit.
Z hygienických důvodů není možné vyměnit rozbalené nebo použité jednorázové pracovní pomůcky (respirátory, plynové filtry, ušní zátky a podobně) nebo spodní prádlo.
Pro výměnu zboží můžete použít formulář, který zasíláme spolu se zbožím. Na něj uveďte, které zboží chcete vrátit a jaké zboží místo něj chcete vyměnit. Balíček odešlete na adresu: INZEP CENRUM, U Byniny 559, Valašské Meziříčí, 75701. Nebo můžete bezplatně odeslat přepravní společností DPD, stačí vyplnit formulář a vybrat si, zda si balíček vyzvedne řidič na adrese nebo zabalené zboží podáte na výdejním místě Pickup. Systém po Vás bude chtít číslo objednávky, to najdete v potvrzovacím mailu nebo na faktuře, začíná číslicí 9.
Při zasílání zboží zpět nezapomeňte zaslat i originální obal od zboží. Zboží nejlépe zabalte nebo vložte do krabice, aby nedošlo k poškození zboží nebo obalu zboží (např. samolepkami přepravní služby). Můžete použít původní krabici, ve které jsme Vám zboží zaslali.
Po obdržení zboží Vám nové zboží zašleme co nejrychleji - zboží, které máme skladem zašleme obratem.
Pokud si s výměnou nejste jisti, kontaktujte nás a rádi Vám poradíme.